Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Strona internetowa oferuje podstawową zgodność ze standardami WCAG 2.1 na poziomie AA. Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
Osoba do kontaktu: [Imię i nazwisko osoby kontaktowej]
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, np. odczytania niedostępnego dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itd.
Żądanie powinno zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, wskazanie strony lub aplikacji oraz preferowany sposób kontaktu i przedstawienia informacji.
Realizacja żądania powinna nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. W przypadku braku możliwości – nie później niż w ciągu 2 miesięcy od zgłoszenia.
Podmiot nie posiada i nie oferuje aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności architektonicznej znajduje się na stronie internetowej placówki. W razie potrzeby prosimy o kontakt z administracją.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację, m.in. pętlę indukcyjną, interkom w rejestracji, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną oraz program Mówik.
Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Strona internetowa oferuje podstawową zgodność ze standardami WCAG 2.1 na poziomie AA. Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
Osoba do kontaktu: [Imię i nazwisko osoby kontaktowej]
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, np. odczytania niedostępnego dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itd.
Żądanie powinno zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, wskazanie strony lub aplikacji oraz preferowany sposób kontaktu i przedstawienia informacji.
Realizacja żądania powinna nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. W przypadku braku możliwości – nie później niż w ciągu 2 miesięcy od zgłoszenia.
Podmiot nie posiada i nie oferuje aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności architektonicznej znajduje się na stronie internetowej placówki. W razie potrzeby prosimy o kontakt z administracją.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację, m.in. pętlę indukcyjną, interkom w rejestracji, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną oraz program Mówik.
Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
2025-03-31 14:46:25
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności
id="a11y-wstep">
Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzachh1>
<sp id="a11y-wn>step">Powiatowe Centrum Zdrowiang> Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawyą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zdrowiezarnowiec.pl/.
Data publikacji strony internetowej: <sptime dantetime="2023-07-30" id="a11y-data-publikacja">........30 lipca 2023 r.spantime>.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: <sptime dantetime="2023-07-30" id="a11y-data-aktualizacja">........30 lipca 2023 r.spantime>.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
<section id="a11y-status">
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
section>
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
NData sporządzenia deklaracji: time datetime="2025-03-31" id="a11y-data-sporozadzenie internetowej">31 możnarca 2025 rokużyw
Daćta ostandardowych skrótów klawniaturegowych przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 rokuime>
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
>
id="a11y-kudogodntieniakt">I
Udogodnfienia, ogrmacje zwrotniczenia i dainne kointformaktowcje
W przypadku problemów z dostępnością sStronya internetowej prosimya oferuje kpondstakt. Osobą kontaktwową jest ..........., .......... Kontaktować ze standardami WCAG 2.1 na poziomie AA. Na stronie można się takuże dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać sktandargidowych na braskrótów zklapewnieniaturowych dostępnoścrzeglądarki.
</section>
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
Osoba do kontaktu: [Imię i nazwisko osoby kontaktowej]
E-mail: [adres email]
Telefon: [numer telefonu]
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
id="a11y-procedura">Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji zaw pformoacąh alternatywnego sposobu dostępuych, na przykład przez. odczytaniea niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisaniea zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Żądanie powinno zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, wskazanie strony lub aplikacji oraz preferowany sposób kontaktu i przedstawienia informacji.
Realizacja żądania powinna nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. W przypadku braku możliwości – nie później niż w ciągu 2 miesięcy od zgłoszenia.
W przypadku odmowy można złożyć skargę, a następnie zgłosić sprawę do Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację, –m.in. pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażonaterkom w rejestracjinterkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, oraz program mMówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
2023-11-27 12:22:24
Administrator
Zmiany w tej wersji
id="a11y-deklaracja">Deklaracja dostępności IzbyPowiatowego RzCentrumieślniczej Zdrorwia Sp. z Małej i Średniej Przedsiębiorcz.ości. w TKarnowietuzach
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., .......... Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
Parking
......
.....
.....
.....
Wejście do budynku
......
......
......
......
Ciągi poziome
.....
Ciągi pionowe
.....
.....
Winda
.....
.....
Pomieszczenia
.....
Łazienka
.....
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację – pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażona w interkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, program mówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
2023-11-07 14:12:47
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie.
Data publikacji strony internetowej: ..........
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ..........
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., .......... Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
Parking
Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsca przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.....
Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.....
Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.....
Parking jest bezpłatny.....
Wejście do budynku
Do wejścia prowadzą schody......
Przy schodach znajduje się poręcz......
Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 1%......
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły......
Ciągi poziome
Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.....
Ciągi pionowe
Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Możesz skorzystać z windy.....
.....
Winda
Drzwi musisz otworzyć ręcznie.....
Winda znajduje się w budynku.....
Pomieszczenia
Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.....
Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.....
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację – pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażona w interkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, program mówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
2023-11-07 14:10:04
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie.
Data publikacji strony internetowej: ..........
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ..........
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., ......... . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
Parking
Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsca przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.
Parking jest bezpłatny.
Wejście do budynku
Do wejścia prowadzą schody.
Przy schodach znajduje się poręcz.
Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 1%.
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Ciągi poziome
Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
Ciągi pionowe
Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Możesz skorzystać z windy.
Winda
Drzwi musisz otworzyć ręcznie
Winda znajduje się w budynku
Pomieszczenia
Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację – pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażona w interkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, program mówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.